piątek, 16 października 2015

52 - cz.I

Na początku roku 2015 polubiłam stronę na Facebook'u pt. "Przeczytam 52 książki w 2015 roku".
Dopiero po naciśnięciu przycisku "like" zorientowałam się, że to wychodzi jedna książka tygodniowo! Styl mojej pracy nie ułatwiał mi zadania. Dziś przedstawiam 15 pierwszych pozycji ze swojej listy.

1) 
Zdjęcia okładek pochodzą z serwisu: lubimyczytac.pl
Książka pożyczona od znajomych - wstrząsający początek roku.

2)

Bardzo polubiłam Alice Munro, jej książki serdecznie polecam.

3)

Jedna z moich ulubionych postaci polskiego showbiznesu.

4) Paul Elliott - " Bractwa wojownicze, tajemne i złowrogie" - jakoś mi tak przez przypadek wpadło to do ręki.

5)
Świetna!

6)

Tolkien dla dzieci.

7)

Nic z tej książki nie pamiętam, więc chyba nic specjalnego nie wnosi.

8)

Wstyd się przyznać, ale dopiero w tym roku przeczytałam książkę na podstawie której powstał jeden z moich ulubionych filmów.

9)

Po wielu latach przerwy powrót do Vonnegut'a, jak zwykle dobry.

10) 

11)

Z polecenia, ale mnie jakoś nie porwało.

12)

Paryż w 1968 roku w czasie zamieszek studenckich. Bardzo fajna książka.

13)

Z serii "Podróże retro". Literatura podróżnicza jest moją ulubioną.

14)

Ciężki, kronikarski język. Przeczytana z trudem.

15)

Tego się nie spodziewałam. Książka tylko dla dorosłych.


Chciałam jeszcze podziękować Wam Wszystkim za 50 000 odwiedzin!


internet

2 komentarze:

  1. Fajne wyzwanie :D Ciekawa jestem co jeszcze przeczytałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze kilku mi do 52 brakuje - walczę. Będę postować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń